BURMISTRZ
BRZOSTKU
MKOŚ.6220.3.2021 Brzostek, 8 listopada 2021
Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Burmistrz Brzostku zawiadamia, na podstawie art. 61 §1, §3 i §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) oraz art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm.) – zwanej dalej ustawą OOŚ.
o wszczęciu
na wniosek wniosku Prezesa Zarządu Pana Krzysztofa Raszlińskiego reprezentującego Projekt Energia Sp. z o.o., ul. Krzysztofa Gotowskiego 6, 85-030 Bydgoszcz w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: .:,,Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 3 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą ,,Brzostek 1”.
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 ustawy – Kodeks postepowania administracyjnego, polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postepowania, w tym składania wniosków dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym Referacie Mienia Komunalnego i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Brzostku (ul. Rynek 1, pok. 8), w poniedziałek w godzinach: 8:00-16:00, od wtorku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Na podstawie §3 ust. 1 pkt 54a rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839) przedmiotowa inwestycja zaliczana jest do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko.
Zgodnie z art. 64 ust. 1 i art. 77 ust. 1 ustawy OOŚ, postanowienie o obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, wydaje się po zasięgnięciu opinii lub/i dokonaniu uzgodnienia przez: Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Dębicy i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Jaśle.
Na podstawie art. 35 § 5 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 § 1 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w toku postepowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy maja obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego. Zgodnie z § 2, w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1, doręczenie pisma pod dotychczasowy adresem ma skutek prawny.
BURMISTRZ
Wojciech Staniszewski