Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, każda informacja o sprawach publicznych stanowi informację publiczną w rozumieniu ustawy i podlega udostępnieniu w trybie i na zasadach określonych w ustawie. Będzie to zatem informacja o działalności organów władz publicznych i innych podmiotów w zakresie, w jakim wykonują zadania publiczne, pełnią funkcje publiczne, bądź gospodarują mieniem komunalnym lub majątkiem Skarbu Państwa. Udostępnieniu podlega m.in.: informacja o polityce wewnętrznej i zewnętrznej, podmiotach zobowiązanych do udostępnienia informacji publicznej i zasadach ich funkcjonowania, danych publicznych oraz majątku publicznym.
Prawo dostępu do informacji publicznej przysługuje każdemu.
Podmioty zobowiązane do udostępnienia informacji publicznej to władze publiczne oraz inne podmioty wykonujące zadania publiczne, ich zamknięty katalog określony jest w art. 4 ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej można składać:
w wersji elektronicznej na adres: sekretariat@brzostek.pl
w wersji papierowej w Kancelarii Urzędu Miejskiego w Brzostku, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek
na adres elektronicznej skrzynki podawczej (ePUAP) /5qkbn721sf/SkrytkaESP