BURMISTRZ
BRZOSTKU
MKOŚ.6220.2.2021 Brzostek, 24 sierpnia 2021
Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Burmistrz Brzostku zawiadamia, na podstawie art. 61 §1, §3 i §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) oraz art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247 ze zm.) – zwanej dalej ustawą OOŚ.
o wszczęciu
na wniosek Prezesa Zarządu Pani Małgorzaty Gil reprezentującej PCWO ENERGY PROJEKT SP. Z O.O. Ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na dz. nr 600, 601/2 w obrębie Siedliska Bogusz, Gmina Brzostek”
Informuję osoby, którym przysługuje status strony o uprawnieniach wynikających z art. 10 ustawy – Kodeks postepowania administracyjnego, polegających na prawie do czynnego udziału w każdym stadium postepowania, w tym składania wniosków dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym Referacie Mienia Komunalnego i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Brzostku (ul. Rynek 1, pok. 8), w poniedziałek w godzinach: 8:00-16:00, od wtorku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Na podstawie §3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839) przedmiotowa inwestycja zaliczana jest do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko.
Zgodnie z art. 64 ust. 1 i art. 77 ust. 1 ustawy OOŚ, postanowienie o obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, wydaje się po zasięgnięciu opinii lub/i dokonaniu uzgodnienia przez: Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Dębicy i Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Jaśle.
Na podstawie art. 35 § 5 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 § 1 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w toku postepowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy maja obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego. Zgodnie z § 2, w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1, doręczenie pisma pod dotychczasowy adresem ma skutek prawny.
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy OOŚ, organ prowadzący postępowanie w przedmiotowej sprawie zawiadamia strony w trybie art. 49 ustawy – Kodeks Postępowania administracyjnego, w związku z czym niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Brzostku (bipbrzostek.mserwer.pl) oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Brzostku w dniu 24.08.2021 r.
wz. Burmistrza
Adam Kostrząb
Zastępca Burmistrza
Otrzymują:
1. Pani Małgorzata Gil reprezentującej PCWO ENERGY PROJEKT SP. Z O.O. Ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa
2. Strony postępowania według wykazu, zgodnie z art. 49 KPA – tablica ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Brzostku (parter – korytarz), Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Brzostku
3. A/a
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
1. Administratorem Przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Burmistrz Brzostku zs. ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek, email: sekretariat@brzostek.pl,
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pomocą e-mail iod@brzostek.pl,
3.Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
4 Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są obowiązujące akty prawne,
5.Posiada Pani/Pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
-wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
6. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowaniu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
7,Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane u Administratora przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt, załącznika do Instrukcji Kancelaryjnej, załącznika do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.