„WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI” w Urzędzie Miejskim w Brzostku został przygotowany zgodnie z zapisami art. 29 i art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240 z późn. zm.):
Art. 29. [Informowanie podmiotu publicznego o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej]
Każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować podmiot publiczny o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, o których mowa odpowiednio w art. 6 pkt 1 lub 3, tego podmiotu.
Art. 30. [Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej]
1. Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, zwanym dalej "wnioskiem o zapewnienie dostępności".
2. Wniosek o zapewnienie dostępności jest wnoszony do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związane żądanie zapewnienia dostępności zawarte we wniosku.
3. Wniosek o zapewnienie dostępności zawiera:
1) dane kontaktowe wnioskodawcy;
2) wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym;
3) wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą;
4) wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.
Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ” w Urzędzie Miejskim w Brzostku został przygotowany Na podstawie Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (t. j. Dz.U. 2023 r. poz. 82 z późn. zm.)