biuletyn informacji publicznej
Urząd Miejski w Brzostku
Strona główna
Dostęp do informacji publicznej
Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej wraz z odpowiedziami
Klauzula informacyjna
Podstawa prawna
Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Rok 2022
Rok 2023
Rok 2024
34) w sprawie elektronicznej ewidencji dróg
1) w sprawie wniosku o padanie adresu e-mail
10) w sprawie wydania warunków zabudowy pod farmę fotowoltaiczną
11) w sprawie wykazu wszystkich decyzji środowiskowych planowanych inwestycji farm fotowoltaicznych.
12) w sprawie informacji o działce 61/4 w miejscowości Siedliska-Bogusz
13) w sprawie kwoty wypłacanej tzw. czternastki dla nauczycieli
14) w sprawie funkcjonowania młodzieżowej rady gminy
15) w sprawie wniosku A i B w ramach programu Aktywna Tablica
17) w sprawie Inspektora Ochrony Danych Osobowych
18) w sprawie postępowań publicznych
19) w sprawie możliwości skorzystania z dofinansowania w oparciu o kryterium V
2) w sprawie wykonania pomiarów widoczności i natężenia ruchu na przejazdach kolejowo-drogowych, wykonania przegladów okresowych dróg i obiektów inżynierskich
20) w sprawie uzależnienia młodzieży od Internetu na przykładzie wybranych gmin
21) w sprawie listy podmiotów sklepów i restauracji prowadzących działalność gopspodarczą polegającą na obrocie napojami alkoholowymi
22) w sprawie dofinansowania dla uczniów SP w Nawsiu Brzosteckim
23) w sprawie udostępnienia listy decyzji środowiskowych "Budowy farmy fotowoltaicznej do 2 MW"
24) w sprawie liczby osób zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Brzostku
25) w sprawie dot. inicjatywy - zmieniamy świat na lepsze poprawa efektywności energetycznej i dywersyfikacja troską nas wszystkich
26) w sprawie informacji dotyczącej wydanych decyzji środowiskowych oraz warunkach zabudowy dla farm fotowoltaicznych (mniejszych niż 1 ha) i farm wiatrowych i farm wiatrowych
27) w sprawie badania nad wpływem epidemii COVID-19 na trudności związane z prowadzeniem własnego biznesu w Polsce
28) w sprawie udostępnienia sprawozdań statystycznych M-06 Sprawozdanie o wodociągach i kanalizacji za 2019, 2020 i 2021 rok
29) w sprawie otrzymanych dodatków przez pracowników
3) Wniosek w sprawie Ochrony Informacji Niejawnych
30) w sprawie udosępnienia informacji na temat gospodarki ściekowej. Ewidencja zbiorników bezodpływowych oraz częstotliwości ich opróżniania.
31) w sprawie informacji o kąpieliskach
32) w sprawie wydanych warunkach zabudowy i decyzji środowiskowych dla instalacji fotowoltaicznych
33) w sprawie przedsiębiorstw telekomunikacyjnych
35) w sprawie gminnej rady seniorów
36) w sprawie poprawy efektywności energetycznej oraz realizacji przedsięwzięć termomodernizacyjnych
37) w sprawie przeprowadzenia diagnozy cyberbezpieczeństwa
38) w sprawie ???
39) w sprawie diet sołtysów
4) w sprawie nieruchomości i gruntów rolnych
40) w sprawie szczepienia w szkołach i przedszolach przeciwko COVID-19
41) w sprawie instalacji systemówenergii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej
42) w sprawie młodzieżowej rady
43) w sprawie oświetlenia ulicznego
44) w sprawie strategi dla młodzieży
45) w sprawie ilości samochodów służbowych
46) w sprawie informacji dotyczącej drogi gminnej w Grudnej Dolnej
47) Wniosek dot. podjętych działań w związku z zapewnieniem dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
48) w sprawie transportu kolejowego i autobusowego w gminie Brzostek.
49) w sprawie audytu wewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Brzostku
5) w sprawie realizacji projektów w zakresie ochrony środowiska
50) w sprawie zawarcia umowy z Powiatem Dębickim w sprawie udzielenia pomocy finansowej przez Gminę Brzostek Powiatowi Dębickiemu na realizację budowy chodników w bieżącym roku
51) wniosek dot. realizacji umów o udzielenie zamówień publicznych.
52) w sprawie uchwały krajobrazowej.
54) w sprawie ochrony danych osobowych oraz audytów KRI
55) w sprawie zamówień publicznych w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznych
56) wniosek dotyczący analizy zagrożeń na akwenach
57) w sprawie podania ilości ryz papieru wykorzystanego papieru i tonerów oraz serwisu w latach 2020-2021.
58) wniosek dotyczący odpowiedzi czy Prezes Rady Ministrów wyznaczył osobę pełniącą funkcję wójta na przestrzeni 200-2022r.
59) w sprawie sprzedaży węgla w gminie Brzostek.
6) w sprawie szkoleń itp.
60) w sprawie umów z podmiotami zewnętrznymi.
61) wniosek dotyczący herbu oraz opracowania historyczno-heraldycznego
62) w sprawie urodzeń i zgonów na przestrzeni lat 1960
63) w sprawie zakresu oraz trybu zawierania umów ubezpieczenia JST
64) w sprawie operatora telefonii komórkowej obsługujących Urząd.
65) wniosek dot. dodatkowych 3 dni wolnych dla kobiet co 28 dni opłacanych przez ZUS.
66) wniosek dot. teleopieki z wykorzystaniem opasek i przycisków bezpieczeństwa.
67) w sprawie herbu i innych znaków gminy Brzostek.
68) w sprawie kąpielisk.
69) wniosek dot. Audytu wewnętrznego w latach 2021-2022.
7) w sprawe młodzieżowej strategii gminy
70) w sprawie planowania i zagospodarowania przestrzennego.
71) wniosek dot. udzielenia informacji czy był przeprowadzany audyt.
8) w sprawie bezdomnych zwierząt
9) w sprawie Lasów Państwowych
34) w sprawie elektronicznej ewidencji dróg
powrót
Załączniki
Wniosek SO.1431.34.2022.pdf
Format:
pdf,
338.48 kB
Pobierz
Metryczka
Data wytworzenia
2022-07-21 15:03:36
Wytworzył
Grzegorz Kudłacz
Data opublikowania
2022-07-21 15:03:44
Opublikował
Grzegorz Kudłacz
Data ostatniej aktualizacji
2022-07-21 13:03:48
Ostatnio zaktualizował
Grzegorz Kudłacz
Odpowiedz SO.1431.34.2022.pdf
Format:
pdf,
1.07 MB
Pobierz
Metryczka
Data wytworzenia
2022-07-21 15:03:07
Wytworzył
Grzegorz Kudłacz
Data opublikowania
2022-07-21 15:03:36
Opublikował
Grzegorz Kudłacz
Data ostatniej aktualizacji
2022-07-21 13:03:48
Ostatnio zaktualizował
Grzegorz Kudłacz
Metryczka wpisu
Data wytworzenia
2022-07-21 15:01:06
Wytworzył
Grzegorz Kudłacz
Data opublikowania
2022-07-21 15:03:00
Opublikował
Grzegorz Kudłacz
Data ostatniej aktualizacji
Brak modyfikacji
Ostatnio zaktualizował
-
Drukuj Dokument
Historia wersji
Metryczka