INFORMACJA BURMISTRZA BRZOSTKU o przedłużeniu terminu do załatwienia spraw w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego
Na podstawie art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1692), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) Burmistrz Brzostku zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego, złożonych od dnia 17 sierpnia 2022 r. nie nastąpi w terminie jednego miesiąca.
Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie Brzostek i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Podkarpackiego.
Gmina Brzostek złożyła zapotrzebowanie na w/w środki w określonym przez Wojewodę Podkarpackiego terminie, jednak do dnia dzisiejszego ich nie otrzymała, co uniemożliwia realizację wypłat dodatków węglowych.
Wydanie informacji oraz wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania oraz przyjęciu ich do planu finansowego.
Brzostek, dnia 16 września 2022 roku
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski