BURMISTRZ
BRZOSTKU
INFORMACJA O WYNIKACH NEGOCJACJI PISEMNYCH
NA SPRZEDAŻ ŚRODKÓW TRWAŁYCH
STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY BRZOSTEK
Na podstawie § 12 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz.U. z 2014.1490) Burmistrz Brzostku podaje do publicznej wiadomości informację o wynikach Negocjacji Pisemnych na sprzedaż środków trwałych –zużytego sprzętu stomatologicznego – stanowiącego własność Gminy Brzostek.
1. Negocjacje Pisemne wyznaczone były na 23 czerwca 2021 r. o godz.1200
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Brzostku,
2. Przedmiotem przetargu była sprzedaż środków trwałych :
a) unit stomatologiczny -za cenę wywoławczą netto 5 000,00 zł + 23 %VAT .
b) autoklaw Stericlawe - za cenę wywoławczą netto 2 600,00 zł + 23 %VAT
c) lampa polimeryzacyjna- za cenę wywoławczą netto 650,00 zł + 23 %VAT
3. Wadium dla zużytego sprzętu stomatologicznego wynosiło:
a) unit stomatologiczny Model: US-02. 1 kpl – 500,00 zł
b) autoklaw Stericlawe Model 24B – 260,00 zł
c) lampa polimeryzacyjna Model: MINI LED – 65,00zł
i było płatne do 21.06.2021 r.
4. Przetarg nie odbył się z uwagi na brak wpłaty wadium.
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski
Burmistrz Brzostku
ogłasza
NEGOCJACJE PISEMNE
na sprzedaż środków trwałych – stanowiących własność Gminy Brzostek
I. Nazwa i siedziba Sprzedającego:
Gmina Brzostek, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek
NIP : 872-222-31-91 REGON : 851661085
II. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Sprzedającego w Sali Konferencyjnej w dniu 23.06.2021r. o godz.12:00, przez komisję powołaną Zarządzeniem Nr 52/21 Burmistrza Brzostku z dnia 17.05.2021 r.
III. Miejsce i termin, w którym można oglądać sprzedawany sprzęt :
Sprzęt stomatologiczny - można oglądać w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej
w Brzostku przy ul. Szkotnia 22 , po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Urzędu Miejskiego w Brzostku (biuro nr 7 , tel.14 6803005).
IV. Dane dotyczące sprzedawanego zużytego sprzętu stomatologicznego :
1) Unit stomatologiczny Model: US-02. 1 kpl – rok produkcji : 2004
2) Autoklaw Stericlawe Model 24B –rok produkcji 2004
3) Lampa polimeryzacyjna Model: MINI LED - rok produkcji 2004
V. Cena wywoławcza zużytego sprzętu stomatologicznego w II Publicznym Przetargu Ustnym wynosiła:
1) Unit stomatologiczny Model: US-02. 1 kpl – 5 000,00 zł netto +23 % VAT
2) Autoklaw Stericlawe Model 24B – 2 600,00 zł netto +23 % VAT
3) Lampa polimeryzacyjna Model: MINI LED – 650,00 zł netto + 23 % VAT
Sprzęt stomatologiczny jest wyłączony z użytkowania ze względu na podwyższony stopień zużycia (65 %) z tytułu długoletniego użytkowania.
VI. Wadium:
1) Unit stomatologiczny Model: US-02. 1 kpl – 500,00 zł
2) Autoklaw Stericlawe Model 24B – 260,00 zł
3) Lampa polimeryzacyjna Model: MINI LED – 65,00zł
Wadium należy wpłacić do dnia 21.06.2021 r. na rachunek bankowy Gminy Brzostek BSR o/Brzostek Nr 328589 0006 0080 0210 2020 0006) .
VII. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonych negocjacjach:
Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać:
1) imię i nazwisko i adres lub nazwę (firmy) i siedzibę oferenta,
2) numer telefonu,
3) numer PESEL lub NIP oraz w przypadku firm numer REGON,
4) oferowaną cenę nie niższą niż cena wywoławcza lub wyższą,
5) oświadczenie oferenta, że przystępując do przetargu zapoznał się ze stanem technicznym sprzętu i że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin,
6) dowód wpłaty wadium,
7) podpisaną klauzulę i zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
VIII. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie najpóźniej do dnia 23.06.2021 r. do godz. 11:00. Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:
Gmina Brzostek
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
z dopiskiem „Oferta przetargowa na zakup sprzętu stomatologicznego’’ – nie otwierać przed 23.06.2021 r. godz.12:00”
2. Oferty należy składać w godzinach pracy Urzędu Miejskiego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 – w poniedziałki i w godz. 7:30-15:30 od wtorku do piątku, lub przesłać pocztą.
3. Okres związania ofertą – 7 dni od dnia upływu terminu składania ofert
IX. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
X. Informacje dodatkowe:
1. Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę, nie niższą niż cena wywoławcza.
2. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zamknięcia przetargu na konto bankowe Gminy Brzostek, po wystawieniu faktury przez Sprzedającego.
3. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po dokonaniu wpłaty przez kupującego.
Brzostek, dnia 17.05.2021 r.
Burmistrz Brzostku
Wojciech Staniszewski